úterý 19. března 2013

MY EVERYDAY MAKE-UP

Dneska tu mám slíbený článek.Bude to o mém každodenním make-upu :-) Vím,že by bylo lepší video.. ale na to,abych točila videa ještě nemám odvahu (a asi nikdy mít nebudu)
No nic, jdeme na to!

1. Jako první co každé ráno použiji je primer.Mám primer od rimmel.Je to můj první a jediný primer a musím říct,že si stěhovat nemůžu.Make-up mi vydrží dýl a celkově mi tak zmatní obličej.
- Kupovala jsem si ho s make-upem dohromady za 250,-, ale myslím že cena samotného primeru bude kolem 100,- ;-)




2. Jako další si dám make-up. Mám make-up od rimmelu MATCH PERFECTION.Mám ten nejsvětlejší odstín IVORY.Jsem sním moc spokojená a už ho nedám z ruky.Je to zatím ten nejlepší make-up co jsem měla.Stačí si ho dát opravdu málo a skvěle kryje a dohromady s primerem i dlouho vydrží.Je to můj milouš
 ♥
- Kupovala jsem ho s primerem,za 250,- Cena samostatného make.upu bude kolem 200,- :-)




3.Jako další použiji jen můj obyčejný pudr od Avonu.Já nejsem člověk,co by si vybíral ten nejlepší pudr.Takže vlastně jediný pudr,co jsem kdy měla je tenhle od Avonu.Je to z té kolekce Color trend.Teď jí obnovili a je tam víc produktů a celkově je to nové.I pudry,takže mám teď ten nový.Ale jinak sem měla asi 6 pudrů z té staré.
- Stojí tak různě.Ale cena je okolo 99,- obvykle.Já ho koupila v akci za 69,myslím :-)



4.Dál si dám stíny.Mám tuhle obyčejnou,ale dobrou paletku základních stínů z Avonu.Mám jí už asi dva roky a furt je tak skvělá.Používám jen ty první dva odstíny (ty nahoře) Jsou to takové pleťové odstíny a jsou fajn.Výdrž je tak norrmální,ale když cvičím nebo jdu běhat a jsem nalíčená tak je výdrž vlastně nulová..
Ale jinak mi vydrží aspoň 5 hodin, aniž  bych je musela nějak opravovat. A myslím,že za stíny za 79,- a dva roky staré je to fajn! :-) Už dlouhou dobu uvažuju,že si koupím nový.Ale přece jen nejsem nějaký stínový človek,tak se na to asi vyprdnu a necham si tyhle.Přece jenom pořád ještě slouží :-)
- Kupovala sem je v Avonu a stály teda okolo 79,-


3.Dál si dam řasenku.Vyzkoušela jsem snad milion řasenek,některé mi sedli líp a některý hůř.Teď mi mamka koupila jednu od miss sporty.Popravdě.. myslela sem, že jí vyhodim. Protože miss sporty neměla nikdy dobrý řasenky a když sem se koukla na kartáček.. Byla sem naštvaná. Tak sem zkusila a musím říct,že je dost dobrá!Pěkně černá a vydrží mi pěkně dlouho! :-) I když dolní řasy absolutně neumí udělat,mě to nevadí.Maluju si jen horní řasy ..
- Cena nevím,kupovala jí mamka.Ale myslím,že okolo 70,- ..





Tak a to je všechno.Doufám,že vám tenhle článek něco dal.. 
Mějte se pěkně!Užijte si zbytek dne.. Vaše Terez ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat