úterý 24. září 2013

NOTHING

BFF



sestřička:)))) 
supr čupr výhry jako :D 







můj milý je 250km ode mě, i miss him!!! :( 
Ahoj. Po dlouhý době píšu něco jako článěk. Blog pro mě už není tak důležitý a nějak mě to blogování už přešlo. Nebudu se blogu věnovat,nebudu psát pravidelně články. Jen čas od času sem něco hodím a většinou to budou fotky nebo nějaká povídačka. Vždyť to znáte :-) Nějak vám zrekapituluju prázdniny 2013.
Upřímně.. Tyhle prázdniny jsem si zrovna neužila.Půlku prázdnin sem byla nemocná, dobrý ne?Ale ta první půlka prázdnin byla skvělá,to musím uznat.Byla sem skoro pořád jen s Vikim (můj milý).Docela sem i pařila 3:) No,jsem to ale drak.. uznejme. Ha, píšu chvíli a už mě to nebaví.Takže radši ende a tady máte nášup fotek! Mám vás ráda, pac a pusu :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat