sobota 13. dubna 2013

SPRING

Konečně přišlo to očekáváné JARO.Ani nevíte jak jsem ráda,že už nesněží a není -23353554765754345°C  
Už bude snad jenom teplo a sluníčko!Plány na zítřek asi ani nemám..dneska jsem si chtěla jít zaběhat,ale nakonec jsem si s Leničkou felila u nás doma.Dneska jsem konečně dostala novej notebook!Třikrát hurá,hurá,hurá.Tak snad už budu psát články pravidelněji a snad budou lepší a lepší.No nic,je čtvrt na 8 a já nejsem naučená,nemám prezentance.. NIC.Takže stím jdu něco udělat a pak už jen čaj a filmy.Mám tu pro vás pár obrázků,které mě zaujali.A teda ještě něco (:D) mám instagram,tak tu budou často články jen s fotkama z instagramu.Třeba příští článek bude PLNÝ fotek z instagramu.Tak se těstě!Mějte se pěkně a užijte si zbytek víkendu.Vaše Terez 





!!!!!!!!!!!
moje nová tapeta na pc :

včera jsem byla s klukama na fotbale, Stříbro




Žádné komentáře:

Okomentovat