úterý 16. července 2013

random 1

Ahoj,všechny vás po dlouhé době zdravím.Nebudu psát,proč sem nepsala články a omlouvat se,slibovat že budu psát pravidelně přitom z toho bude zase prd.Dneska to bude takový random za poslední dobu.Jelikož sem byla a pořád sem už od začátku prázdnin nemocná,tak si je moc neužívám.Můžu maximálně na 3 hodiny ven,takže se skoro každej den nudím doma.Ale příští týden jdu na kontrolu a snad už budu v pořádku,tak mi začnou ty nejlepší prázdniny na světě!Na prázdniny toho mám naplánovano tolik,že vlastně sama nevím jak to všechno stihnu.Co vy?Co plánujete na prázdniny?Jedete někam k moři?Pochlubte se! :-) Mě se za pár dní narodí ségra,tak budeme slavit (těžký život opilců) Pak budu taky se svým přítelem a kamarády.Tyhle prázdniny si chci užít na plno!Pártyyyyyyyy :-D Tady máte pár fotek, je to jen minimum z toho co mám,ale něco je fakt nepoužitený:D Mám plno nový kosmetiky,oblečení.. tak by sem mohla udělat new in. Mějte se krásně, kalte a užívejte si prázdniny! :-)
-
smoke weed everyday/fotim se u šimsiku/opaluji si své špíčky/taky teda čtu

moje droga/17kg jahod/moje závislost/závislost č.2

dobrej kamarád/nejde nemilovat/taky si to jedu zdravě/největší hnus,fuj

chci bejt čoko, again/mama!/nohy no :D/machruju že mam iphone

love/čekam na bus/nuda v brně :D ne,u babi forever/natáčeli jsme best friends tag... :D:D:D:D

OPILCI!
jdem kalit/už kalíme/poblioní/kalíme again

taky musim sportovat,trampo/jíst se taky musí žejo/felíme v luxusu/odpočinek před párty

2 komentáře: